فراخوان جذب نویسنده در اف آر اچ
تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 تیر 1395
معرفی 25 موتور بازیسازی محبوب
تاریخ ارسال : سه شنبه 17 اسفند 1400
دانلود نرم افزار بازیسازی FPS Maker 3D اندروید
تاریخ ارسال : پنجشنبه 12 اسفند 1400
3 بازی تحت وب استراتژیک
تاریخ ارسال : پنجشنبه 05 اسفند 1400
افزایش تعداد گیمرهای ایرانی و کرونا !
تاریخ ارسال : شنبه 16 بهمن 1400
گیمرهای ایرانی چه سلیقه ای دارند؟
تاریخ ارسال : جمعه 19 خرداد 1396
دانلود نرم افزار ساخت بازی های رایانه ای FPS Creator
تاریخ ارسال : پنجشنبه 14 بهمن 1395
دانلود بازی جنگ با دنیای مجازی
تاریخ ارسال : جمعه 19 آذر 1395
ورود
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
3 بازی تحت وب استراتژیک
پست پیشنهادی ما
دلتنگی برای امام رضا
نویسنده : فرشاد تابش
دلتنگی برای امام رضا
تاریخ ارسال : جمعه 21 خرداد 1395 تعداد نویسندگان : 0 تا بازدید : 1023 بار

دلم برای حرمت تنگ است

 سلام شما سایت ما هستید سایت اف آر اچ یک تکست چند متن کاری خوب یک آلبوم چند عکس یک دلتنگی شاید عاشقانه شاید کمی غمگین چند متن شاید برای حرم کاری قشنگ پستی متفاوت شاید از زبان تو برای تو برای من برای کسی که گاهی اوقات زیر لب زمزمه آهسته زمزمه میکند دلتنگ زیارت امام رضا دعوت میکنیم به مشاهده این پست از سایت اف آر اچ با موضوع┘◄دلتنگ امام رضا ع

 

یا امام رضا دلتنگتم

دلم برای حرمت تنگ است

امام رضا جونم
گریه بهانه ای است که عاشق ترم کنی
شاید مرا کبوتر جلد حرم کنی

آقای من! کلاغ به دردت نمی خورد!؟
از راه دورآمده ام باورم کنی

زشتم قبول بچه آهو که نیستم
باید نگاه معجزه‌ بر جوهرم کنی
__________
التماس دعا دارم خیلی منو دعا کنید....

امام رضا جونم

این متن کوتاه و زیبا هم

 واسه دلتنگ های امام رضا ع
باید به پای عکس ضریحت بلند شد
شوخی که نیست صحبت سلطان قلبهاست

از هر طرف که رد بشوم باز خاطرم
درگیر سمت و سوی خراسان قلبهاست

نقل و نبات و قند و عسل پیش شاعران
طرح مجاز صبح شبستان قلبهاست

ایران بدون نام شما ارزشی نداشت
ایران به عشق توست که ایران قلب هاست

از راه شعر سمت شما پر گرفته ام
زیباترین ردیف، رضا "جان قلبهاست"

دارد بهشت بین حرم پخش میشود
با این حساب نوبت اکران قلب هاست

"از باغ میبرند چراغانی ات کنند"
اینجا خود خداست که مهمان قلب هاست

مشهد بلیط رفت به نام پیاده ها

دلتنگ امام رضا ع

امام رضا دلم حرمتو میخوووواد دلم برا حرمت تنگ شده.........
برام دعا کنید دوستان عزیزم مشکلم بیشتر از اونی ک فکر میکنید بزرگه خاهش میکننم برام دعا کنید ‌.التماس دعا .

دلتنگی برای امام رضا

دلتنگی برای امام رضا
اشعار دلتنگی امام رضا

یا امام رضا میدونی چقد دلم هواتو داره میدونی چقد دوست دارم حرمتو ببینم خواهش میکنم نصیبم کن قسمت شه بیام پابوست
میدونی اینقد دوست دارم بیام حرمت که دیگ دوس ندارم اسمی جز رضا رو بگم و بشنوم میدونی همه حوصلمو ندارن چون جز امام رضا حرفی ندارم پس چرا منو نمیطلبی ؟؟دلم قد ی دنیا گرفته برا دیدن حرمت دارم بال بال میزنم روزی که بدون اشک بگذرونم روز خدا نیس:'(
آقا محض رضای بغض چشمانم اطلبنی..
ضامن-آهو
امام-رضا

دلتنگ زیارت امام رضا

دلتنگ زیارت امام رضا

دلم می خواد آقا جون، مشهدتُ ببینم
کنار سقاخونت، با زائرات بشینم
سقاخونت آقاجون، به یاد مشک سقاست
اونجا فقط برای شادی قلب زهراست
یه کفتر غریبم، تو صحن سقاخونه
بیا بده با دستت، لقمه و آب و دونه
قبله قلب عاشق، جز تو آقا نمیشه
می خوام آقا بدونی ، دوسِت دارم همیشه
شبای بارگاهت ، صفای عالمینه
صحن و سرات برا من، کربلای حسینه
دلم می خواد آقا جون، ضریحتُ ببوسم
لباس نوکریتُ، تو حرمت بپوشم
از کوچیکی تا حالا، عاشق و مبتلاتم
بذار همه بدونن، تا جون دارم گداتم
دلم می خواد آقا جون، مشهدتُ ببینم
کنار سقاخونت، با زائرات بشینم
گدای بی پناهم، جز تو کسی ندارم
رونده عالمینم، تویی همه قرارم
دل تو حرم همیشه، مست یه اسم نابه
ذکر آقام ابالفضل، دعای مستجابه
آروم نمیشه این دل، توی حرم ای آقا
تا روضه ای نخونم، از دوتا دست سقا
کفتر دل کنارت، هی می ره بالا بالا
پر می کشه تا یثرب، کنار قبر زهرا
دست گدائی من به سوی تو درازه
پیش تموم مردم، به گدائیش می نازه
بعد نماز همیشه، اسم تو رو میآرم
وای اگه روزی آقا، اسم تو رو نیارم
دلم می خواد آقا جون، مشهدتُ ببینم
کنار سقاخونت، با زائرات بشینم

دلتنگی امام رضا

دلتنگی امام رضا

امام رضا دلتنگ حرمتم...
ای کاش بشددوباره بیام پابوست

پیامک دلتنگی امام رضا

پیامک دلتنگی امام رضا

دل من گم شد، اگر پیدا شد؛
بسپارید امانات رضا...
و اگر از تپش افتاد دلم ،
ببریدش به ملاقات رضا...
از رضا خواسته ام تا شاید بگذارد که غلامش بشوم .،
همه گفتند محال است ولی...،
دلخوشم من به محالات رضا...
سلامتی همه اوناییکه دلتنگ حرم امام رضا هستن ولی مجبورا از را دور سلام بدن
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

دلتنگی برای امام رضا

دلتنگی برای امام رضا همراه با عکس متن دار

دل من گم شد، اگر پیدا شد؛
بسپارید امانات رضا...
و اگر از تپش افتاد دلم ،
ببریدش به ملاقات رضا...
از رضا خواسته ام تا شاید بگذارد که غلامش بشوم .،
همه گفتند محال است ولی...،
دلخوشم من به محالات رضا...
سلامتی همه اوناییکه دلتنگ حرم امام رضا هستن ولی مجبورا از را دور سلام بدن

امام رضا دلم برات تنگ شده

امام رضا دلم برات خیلی تنگ شده

تقدیم به همه دوستانی که دلتنگ امام رضا (ع) هستن ... حتما قرار شاه و گدا هست یادتان آری همان شبی که زدم دل به نامتان مشهد, حرم , ورودی باب الجــوادتان آقــا ... عجیــب دلــم گرفته برایــتـان 

 

 گرداوری عکس نوشته ها و متون:

تیم نویسنده سایت توپ تاپ

نظرات این پست
کد امنیتی رفرش